Acest site utilizeaza cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul.
De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru.
Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.





Despre noi

Inființată în martie 1996, INTERVISION TRADING și-a început activitatea în domeniul retailului de consumer electronics cu un magazin propriu deschis în centrul orașului Pitești.

În anii care au urmat, rețeaua a fost dezvoltată pas cu pas, ajungând ca în 2005, firma să dețină 4 magazine, adaugând în gamă și produse electrocasnice, IT, etc.

Începând cu anul 1997, societatea a demarat propriile importuri de produse electronice, pentru început din Emiratele Arabe Unite, urmând Singapore din 1999 (cu produse multibrand-SONY, PANASONIC, SAMSUNG, LG, PHILIPS, DAEWOO, etc) și China-Hong Kong din 2002 (produse sub brandul propriu INTERVISION), importuri realizate atât pentru a acoperi necesarul propriilor magazine cât și pentru distribuția către clienți din întreaga țară.

În perioada 2000-2005, INTERVISION a fost distribuitorul exclusiv al brandului ENZER din Singapore (produse audio-video).

În anul 2007, au fost finalizate negocierile pentru distribuția exclusivă a brandului AKAI în România, activitate care a început în 2008, odată cu dezvoltarea puternică a distribuției pe teritoriul României și semnarea primelor contracte cu key accounts (REAL HYPERMARKET din 2007,AUCHAN din 2008).

Preluarea exclusivității brandului AKAI și dezvoltarea puternică și continuă a gamei de produse și a portofoliului de clienți au contribuit la succesul înregistrat în anii următori.

Gama de produse comercializată este foarte diversificată, de la televizoare led la sisteme Hi-Fi, boxe portabile cu bluetooth, radioceasuri, car audio, electrocasnice (air fryere, expresoare, masini de tocat carne, roboti de bucatarie etc).

Datorită rezultatelor excepționale obținute pe piata locală s-a reușit negocierea extinderii cu produsele AKAI pe noi piețe din regiune începând cu Bulgaria, Croația și Slovenia din 2016, continuând cu Grecia în 2017, pentru ca în februarie 2018 să fie semnat contractul pentru 4 noi și importante piețe: Polonia, Cehia, Ungaria și Slovacia.

Ca urmare a dezvoltării continue a unor produse noi pe piață și a extinderii exponențiale a portofoliului de clienți, INTERVISION a reușit obținerea unor rezultate financiare excepționale în ultimii ani, atât din punct de vedere al cifrei de afaceri cât și al profitului înregistrat.